Rádio! Pomoc....

vše ohledně modelové řady Camry
Odpovědět
Dejwa
Člen Týmu
Příspěvky: 5
Registrován: pon 22.06.2009, 10:29

Rádio! Pomoc....

Příspěvek od Dejwa »

Zdravím vás všechny.
Máme Camry r.v. tuším 1992 100kW. Jsem amatér, moc tomu nerozumím, ale i přesto žádám o pomoc. Měli jsme v autě nějakým záhadným způsobem zapojené neoriginální autorádio. Hrálo poměrně obstojně až do té doby kdy nám ho někdo vytrhnul i s tím záhadným zapojením z auta. Zůstalo mi tam asi 15 kabelů různých barev, všechny z jednoho svazku. Nevíte si s tím někdo rady? v autě přestaly fungovat i různé další věci. Např. při rosvícených světlech když chce člověk vystoupit z auta by se měl ozvat zvuk....neozývá se. Když vytáhnu klíč ze zapalování, autu se vynulují hodiny a vždycky tam je 1:00. Teď aktuálně si toho víc nevybavuju, ale jestli někdo víte o čem asi zhruba mluvím nebo byste měli k dispozici nějaké jednoduché schéma zapojení toho svazku a autorádia nebo redukce na autorádio tak napište.

Fakt díky moc.
camry97
Řidič
Příspěvky: 238
Registrován: pát 17.10.2008, 21:19
Bydliště: Prostějov
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od camry97 »

Ahoj tak to je nemilé když zustanou pouze dráty mělo by jich být víc než 15 protože ještě by měly zbýt nějaký na repro bylo by dobré zjistit kolik jich tam máš přesně jaky barvy popř. foto takhle se to bez podkladů vyřešit nedá až tohleto zjistíš tak snad to pude nějak vyřešit :wink:
Prostějov->Olomouc->Kroměříž->Vyškov->Šternberk
camry mr.97 2.2 5s-fe 96kW 155000km
Dejwa
Člen Týmu
Příspěvky: 5
Registrován: pon 22.06.2009, 10:29

Příspěvek od Dejwa »

Někde na netu jsem našel komplení "electrical wiring for toyota camry", a po asi hodinovém hledání jsem v tom 300 stránkovém pdf našel zapojení rádia, kterému ovšem rozumím jenom tak z půlky. Na tom schématu bylo nakresleno opravdu asi jenom 15 drátů (máme 4 repro, takže 8 pro repro a zbytek na bůhví co)...foto dodám co nejdřív.
Zkusím dodat i část toho *pdf s tím schématem.

Díky moc.
camry97
Řidič