Úplný debil na auta

vše ohledně modelové řady Avensis
Odpovědět
chudy
Řidič

Úplný debil na auta

Příspěvek od chudy »

Mám na Vás 4 velmi debilní otázky.Jsem laik a ničemu z naftových motorů nerozumím, mám Avouše T25 r.v. 2004 2.0 D4D, prosím berte to opravdu jako otázky od momentálně zostalého:

1) Když sundám z motoru plastový kryt s nápisem, vidím směrem od sebe žhavící svíčku, potom kovovou hadičku s naftou a potom něco k čemu vedou dva kabílky, problém je v tom, že se mi ukazuje okolo vstupu do motoru okolo toho elektrického čehosi olej, dotaz z mé strany je, co to je za el. udělátko a proč je tam olej (počítám špatné těsnění) a dá se to nějak řešit a v jakých cenových relacích.

2) Jak sundat tapicírunk dveří řidiče, všude cvakačky, našel jsem jeden šroub o oblasti krytky kliky, ale je tam ještě jeden někde schovaný za madlem a k němu se nodokážu dostat, důvod sundání je fakt, že je utržená membrána reproduktoru, takže hraje jenom, když na něj vytvářím tlak.

3) Poslední dotaz je spíš problém zkušeností, ráno přijdu k autu, nažhavení cca 2 s. nastartuju v pohodě, 1 000 otáček, to že se spojka chová jinak než při zahřátí nevadí, ale zvuk motoru je na můj vkus až moc hlučný, mám auto starý 4 roky, ale připadám si že od domu odjíždím traktorem, je to normální? Podle autobazarového prodejce všechny žhav. svíčky vyměněné, podle čistoty a novoty to souhlasí.

4) Když jsem sundal plasty okolo motoru, všimnul jsem si, že okolo nádobky serva ( jestli je to v levo a vede to hadicí k čerpadlu v horní části řemene) je to tuze špinavé, ale vypadá to, že to uchází spojkama hadice a nádobky a hadice a čerpadla, nejsou tam klasický motexpásky se šroubem, ale takový ty jenom na zmáčknutí, lepší vyměnit nebo neřešit?
Beaver
Věčnej rejpal
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Beaver »

Spony je lepší vyměnit za šroubovací, zbytek bohužel jakožto nemajitel Avensise nevím.
Toyota Supra 2.5 twin turbo
Lexus IS200
Lexus RX400h