Co byste udělali na mém místě?

vše ohledně modelové řady Corolla
Odpovědět
MC1980
Navigátor
Kontaktovat uživatele:

Co byste udělali na mém místě?

Příspěvek od MC1980 »

Koupil jsem Toyotu Corollu E10 1,6. Nejsem mechanik, tak moc prosím o radu.
Měl jsem jí 2 měsíce, Byla na prohlídce v Toyotě v Ústí nad Labem. Napojili na diagnostiku - v dobrém stavu, nic závažného. Pak na to koukal ještě v jednom servisu - v pohodě. V sobotu ráno jsem si nechal vyměnit olej + filtr a jedu z ústí nad Labem do Ostravy za rodinou. Avšak u Jihlavy na 126,5 km D1 ve směru na Brno jsem si všiml hustého bílého kouře, který mi vychází z pod auta. Tak jsem se snažil nezmatkovat a zajel do odstavného pruhu, vypnul motor, umístil trojúhelník a otevřel kapotu. Smrdělo to jako spálenina, voda v chladiči vytekla ven - normálně to odstřelilo víčko. Při zasunutí klíčku do zapalování se mi rozsvítila kontrolka oleje a motoru. Přivolaná asistenční služba to bez debat naložila na vlečku a odtáhla do Jihlavy, kde 2 mechanici zvedli kapotu a bez jakékoliv prohlídky tvrdí, že praskla hlava a nějaká klika. Že to mám nechat na parkovišti u Tesca a pak si pro topřiejt. tzn, že bych to tam musel nechat týden a to jsem nechtěl dopustit, tak jsem to nechal odtáhnout do Ostravy (10.500,-). Tam to stojí u mámy na parkovišti. Já jsem už v UL a na sobotu mám zamluvený motor i s novým chladičem.
Chci se jen zeptat - jde to takhle od oka poznat, že to je hlava a klika? Jinak doufám, že nikdo nemáte taovou smůlu, jako já :-(
MC1980
Navigátor
Kontaktovat uživatele:

Re: Co byste udělali na mém místě?

Příspěvek od MC1980 »

nemohl být třeba dlbě utažený olejový filtr? Pokud ano, jak se to dá poznat?
ombre
Věčnej rejpal

Příspěvek od ombre »

MC1980 píše:nemohl být třeba dlbě utažený olejový filtr? Pokud ano, jak se to dá poznat?
Ne.