CHECK AIRBAG
CHECK AIRBAG
Zdravím prosím o radu když mi v autě sviti kontrolka varovna a k tomu pise chech airbag o co jde auris 2010
-
- Věčnej rejpal
Re: CHECK AIRBAG
cc
Naposledy upravil(a) Corolla2014 dne čtv 07.09.2023, 13:28, celkem upraveno 1 x.
Diagnostika a zjistit co se tam děje. Potom opravit. Může to být pouze špatný spoj konektoru pod nějakou sedačkou.
Toyota Corolla 1.4 VVT-i 2005
Taky mi to dělalo, zkusil jsem zkontrolovat kabely pod sedačkou spolujezdce a na nějakou dobu to přestalo. Teď už se to skoro vůbec neukazuje, jen při mrazech se to výjimečně objeví. Každopádně problém hledej tam... 

Nazdar. Taky se mi rozsvítil airbag sedadla řidiče, tak jsem dal auto mechanikovi. Rozebral sedačku, zkontroloval kabeláž, konektory a patronu, nicméně svítí pořád. Tak se jel poptat do servisu Toyoty jelikož tam má kontakty. Řekli mu, že kabeláž i airbag jsou součásti sedadla a samostatně se nedodávají. Nové sedadlo stálo 70000 Kč, ale už se nedodává
. Nezbývá než ošulit jednotku odporem a jezdit bez jednoho airbagu. Já myslel, že nejdražší na autě co se může posrat je motor a ona to je sedačka 

Ex Toyota Yaris r.v. 2000 1.0
Nyní Toyota Auris r.v. 2009 1,3 (3 dveř jako sporťák

a co takhle skusit nějakej pořádnej servis ?
Auris Touring Sport Hybrid, Style
Avensis 2,2 110kw Combi ex
Avensis D4 110kw Liftback ex
Carina E 2.0 93kw Liftback ex
Avensis 2,2 110kw Combi ex
Avensis D4 110kw Liftback ex
Carina E 2.0 93kw Liftback ex
Zkusil jsem. Toyotu. Mohl za to ten panel s kontrolkama nad řadící pákou. Přeletovány spoje a cajk. Při jednom jsem vyměnil žárovky ovladačů ventilace. Nešly sehnat a já už měl rozkuchanou palubovku, tak jsem je koupil v Toyotě 108 Kč za kus. No nekupte to
Když jsem se podivoval nad cenou bylo mi řečeno, že jsou značkové 

Panel s kontrolkami mohl za hlášku check airbag? 

Ano, on má nastarosti kontrolu funkčnosti airbagu.

-
- Člen Týmu
I když se momentálně nikdo neptá, tak pro historickou paměť uvedu své zkušenosti z posledních dní: