Diagnostika
-
- Člen Týmu
Diagnostika
Zdravím, musel jsem se zaregistrovat, protože si už nevím rady. Mám problém se svou Toyotou Verso 2011 Diesel 93 Kw. Neustále jezdím do autorizovaného servisu, vyměňují součástky a nesnaží se moc "odborně" najít příčinu mého problému. Mám takový problém, že po zahřátí motoru na optimální teplotu (zhasne modrá kontrolka na palubovce) se mi při konstantní jízdě (90 km/h, tempomat) začne kouřit z výfuku modrobílý kouř. Podotýkám, že mám vyměněn EGR ventil, vyčištěné kompletní sání motoru, nový DPF, chladící kapalinu bez oleje, olej mi to nežere
. Už si opravdu nevím rady a touto formou bych chtěl sehnat někoho, kdo má diagnostiku s ukládáním a prověřit auto během jízdy a vše kontrolovat. Bavil jsem se se svým mechanikem, který ovšem nemá diagnostiku, že bude nejspíše špatné nějaké čidlo před nebo po DPF, protože to svědčí na špatné spalování nafty - zřejmě, že je dávkována do DPF, ale je tam nízká teplota, tudíž neshoří a kouří... Vstřiky jsem nekontroloval, ale myslím si, že jsou v pořádku. Auto jede bez škubání, starty v mrazech bez problémů... Já už fakt nevím. Prosím, poraďte mi co mám dělat. Děkuji moc...

Re: Diagnostika
Ahoj, pokud bys byl nekde ze zap. Cech, mam Delphi DS150E, ma i zapis na SD pri provozu. Bohuzel ale nepomuzu s analytikou udaju, to uz by musel nekdo, kdo tomu rozumi (to ja nejsem, mam diagnostiku na 'zakladni pouzivani' :] ..).
Toyota Corolla Verso 2.2 D-4D Sol 100kW, 12/2007
-
- Člen Týmu
@Spachal: Ahoj, díky moc. Jsem ze Severní Moravy - okres Nový Jičín
. Omlouvám se, že nemám vyplněn profil, ale prostě bezmocnost mě dohnala se zaregistrovat na toto forum a zkusit najít nějakou osobu, která by mi pomohla. Nemám problém za někým dojet, ale přes celou republiku asi ne... Ale i tak, díky.

-
- Člen Týmu