rozvodová reťaz

vše ohledně modelové řady Yaris
Odpovědět
Mr.JT
Člen Týmu

rozvodová reťaz

Příspěvek od Mr.JT »

Zdravím Vás. Mám na aute skoro 180.000 km a pred pár dňami som postrehol trasenie motora na voľnobehu. Tak som išiel k mechanikovi a zistil, že všetky sviečky sú viac menej čierne a jedna je dokonca mastná. Výmena sviečok nič nevyriešila. Tak dole hlava a rozvody a čo som zistil. Šponovák je už na koci a to je akože, tá doživotná reťaz ? Motor sa už skladá. Takže pozor na (bezúdržbovu)reťaz podľa mechanikov z toyoty.
telleke
Věčnej rejpal
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od telleke »

Jaký typ motoru/auta?
Toyota Yaris Verso 1.3VVTi rv. 12/2000, Toyota Yaris 1.0VVTi rv. 11/2001
Mr.JT
Člen Týmu

Příspěvek od Mr.JT »

základný 1.0 4-valec.
Ičo
Řidič

Příspěvek od Ičo »

R.V???
mimo ine zivotnost auta podla vyrobcu a zivotnost auta podla slovakov sa znacne lisi... pretoze oni rataju so zivotnostou max 200tis.km a mozno 5rokov... to je zivotnost vozidla. 8)
dalsia vec je,ze kontrola retaze je aj v servisnej knizke predpisana a jej vymena podla potreby...
Grobe
Navigátor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Grobe »

A to se nedá něják ten šponovák znova našponovat? popravdě mě se motor ve volnoběhu taky trochu třepe, ale dával jsm to za vinu silentblokům motoru. mám nalítáno 140tis.
Mr.JT
Člen Týmu

Příspěvek od Mr.JT »

Grobe píše:A to se nedá něják ten šponovák znova našponovat? popravdě mě se motor ve volnoběhu taky trochu třepe, ale dával jsm to za vinu silentblokům motoru. mám nalítáno 140tis.
mam to aj odfotené takze to sem dam a budete moct vidiet ako ten sponovak vyzera.
Grobe
Navigátor
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Grobe »

OK, rád to uvidím. projevovalo se to ještě jinak kromě toho třepání motoru ve volnoběhu?
Grobe
Navigátor
Kontaktovat uživatele:

Re: rozvodová reťaz

Příspěvek od Grobe »

Mr.JT píše:...Tak som išiel k mechanikovi a zistil, že všetky sviečky sú viac menej čierne a jedna je dokonca mastná..