pozarucny servis

vše ohledně modelové řady Yaris
Odpovědět
mil
Řidič
Kontaktovat uživatele:

pozarucny servis

Příspěvek od mil »

Caute,
chcem sa spytat, po uplynuti zaruky chodite do autorizovanych servisov, alebo nie?
Blizi sa mi 60tisic km, ale co je horsie, nieco je zo zadnym kolesom. Pri jazde pocut trochu vacsi hukot a ocividne sa koleso prehrieva viac ako to druhe :( Neviem ci je mozne skusit goodwill v toyote, ci nepovedia, ze to zarukou nie je.
Vdaka!
Vazli
Věčnej rejpal
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Vazli »

resil bych to dokud mas auto v zaruce a uvidis kdyz ti reknou ze to v zaruce neopravi neni problem auto odvist jinam...
Toyota Celica TS (2003) Obrázek
Vše pro auto na jednom místě
muco
Věčnej rejpal

Re: pozarucny servis

Příspěvek od muco »

mil píše:Caute,
cPri jazde pocut trochu vacsi hukot a ocividne sa koleso prehrieva viac ako to druhe :( Neviem ci je mozne skusit goodwill v toyote, ci nepovedia, ze to zarukou nie je.
Vdaka!

Nie som mechanik,ale toto by som odhadoval na 98,98% že sú to ložiská (pri ich odchádzaní je pre nich hukot typickým znakom "KO" a samozrejme je koleso aj horúce )...Ak ich budeš meniť, vymeň aj v druhom kolese ,pretože je velmi velká pravdepodobnosť,že o nejakú malú chvílu potom pôjdeš s druhým kolesom.
Takéto veci v servise často pripisujú k tomu,že je to bežné opotrebovanie materialu,(čo teda v určitom slova zmysle by mohli mať v tomto prípade pravdu..),takže nemusia to urobiť v rámci záruky..No je len a len na servise,ako sa k tomu postaví...Takže hurá do servisu a poprípade sa s nimi snažiť dohodnúť .Ak nepochodíš, padaj preč a ak máš možnosť ,daj si to urobiť niekomu inému.Ložiská by som vymenil možno aj ja(samozrejme za nejakej malej pomoci kamoša) ,ale zasa nemám na to náradie...Čiže u mňa by to bolo "ani z voza a ani na voz".

Môžu to byť sice aj brzdové čeluste,žeby ostali v jednom bubne vysieť...-ale to by si cítil,že buď auto pribrzdieva alebo by si počul šúchanie.Ak brzdy vylúčiš,tak to budú ložiska 8)