Po kupe ojazdenej Corolly Verso 2007 som presiel cca 400 km bez problemov. Potom sa mi ozvali zvlastne zvuky pri POZVOLNOM pridavani plynu od 2000 otacok vyssie, je to taky pravidelny buchotavý zvuk z motora. Deje sa to pri zaradeni dvojky a vyssieho prevodoveho stupna. Pri rozbiehani z 1 to nepocut. Ak pridavam prudkejsie, tak ho tiez nepocut. Rovnaky zvuk pocut aj za studeneho a aj za tepleho motora. Bol som aj menit filtre a olej v autorizovanom servise. Ked som sa opytal technika, co to moze byt, tak aj po prevezeni a vypocuti zvuku mi povedal ze je to "bezne" pri tych km (mam 104 000 km), mne sa to vsak nezda. Je to velmi divne. Znamy mi hovoril ze to moze byt v strekovani... Ja netusim, nemam s tym ziadne skusensti. Radsej sa spytam tu na fore ako bezat hned na diagnostiku.
Mate niekto s tymto niecim skusenosti?

Problem s motorom D4D 2.2 nad 2000 otacok
- Martin_HnN
 - Manager Týmu

Třeba takové "buch, buch, buch, buch, ..." znamená, že motor je nastartován a běží, ale takové "buch, nic, buch, buch,.." tak to už je  horší. Naproti tomu ale třeba "buch, buch, prásk, buch,.." to už je problém!! 

Nejsem příznivcem přepisování zvuků do textové podoby (protože strašně škrábu
), bylo by možné to nahrát a někam to uložit? 
Nejlepší by bylo samozřejmě zvuk přímo od motoru
 a ještě lépe spolu s grafem plynu a otáček 
   ... třeba diktafon (nebo MP3 pokud umí nahrávat) "přilepit do prostoru motoru" .. ale pamatuj, že to můžeš ztratit ... 

Jestliže Ti technik řekl, že je to normální, že je to "běžné", tak by Ti měl také říci co to je ... protože pokud Ti není schopen vysvětlit co to je, tak pak ví buď prd ... a nebo vůbec nic.
Jediné, co mně teď napadá je, že by to dávalo hodně paliva, resp. i v době, kdy už by nemělo ... ale to se mi nějak moc nezdá (motor by měl potom i "nenormální chod") ... jakou máš spotřebu? normálně - prvních 400 km, teď, a kde jezdíš .... jaké trasy a tak ...
Špatné vstřiky = vysoká spotřeba ..., jaké palivo bereš ... info není nikdy dost