Spojka - vyplatí se keramika? "zapecene" svíčky?
- Ahold
- Věčnej rejpal
Spojka - vyplatí se keramika? "zapecene" svíčky?
Ahojte, tak už delší dobu mě zlobí spojka. Ale teď uz mi nejde skoro ani zařadit 1, musím to tam narvat prez zuby (ve vetsine pripadu). Tak rychle pokukuji po nejaké spojce. Říkal jsem si, jestli ma cenu nějakou keramickou (cca do 10t) nebo je lepší za tu cenu vzít obycejnou? Rad bych už něco lepšího, kdybych náhodou vyhrál ve sportce a konečně sehnal prasule na turbo, ať nemusím měnit spojku. Je nutné měnit i setrvacnik? Ma cenu přemýšlet nad odlehcenym? Z auta sestava jen vikendovka, přes týden jezdívam firemním ivecem.
Ještě mě trápí zapecene svíčky. Zaboha je nemohu dostat ven a bojím se zabrat, už jsem přeci utrhl steft na kole a u jedne civky zalomil šroub. Tak jsem to svěřil mechanikovy. Ten se snažil než jsem mu řekl ze potrebuji abych ještě o víkendu ujel 200km. Tak mě postrasil ze je to zle a s velkou pravděpodobnosti se minimalne jedna svíčka zlomí a zničí závit. Cili hlava dolu, vyvrtat a dat vložky. Je to doopravdy tak? Jde tomu nějak zabránit? Stalo se to už někomu z vás? A jaka je cena?
Ještě mě trápí zapecene svíčky. Zaboha je nemohu dostat ven a bojím se zabrat, už jsem přeci utrhl steft na kole a u jedne civky zalomil šroub. Tak jsem to svěřil mechanikovy. Ten se snažil než jsem mu řekl ze potrebuji abych ještě o víkendu ujel 200km. Tak mě postrasil ze je to zle a s velkou pravděpodobnosti se minimalne jedna svíčka zlomí a zničí závit. Cili hlava dolu, vyvrtat a dat vložky. Je to doopravdy tak? Jde tomu nějak zabránit? Stalo se to už někomu z vás? A jaka je cena?
Jsem Zoofilní plyšomil a nestydím se za to.
Vrrrrrm Toyota Vrrrrrm Corolla Vrrrrrm TS Vrrrrrm
Vrrrrrm Toyota Vrrrrrm Corolla Vrrrrrm TS Vrrrrrm
- Beaver
- Věčnej rejpal
- Kontaktovat uživatele: