Tachometr
-
- Člen Týmu
- Kontaktovat uživatele:
Tachometr
Ahooj lidi, tak po zdlouhavém řešení výměny motoru mám konečně téměř klid a jsem spokojenej, že už jsem zase v Carině. Bohužel když mi měnili motor tak mi zapomněli připojit tachometr a jelikož jsem laik, tak bych se chtěl zeptat kde se zapojeju "ten druhej konec", když do budíku připojený je... Díky 

Toyota Carina E 1.6EFi 4A-FE 85kw 93' sedan
- Pavo.B.
- Věčnej rejpal
mel by tam z prevodovky v zadni casti cucet podobny nahon, pokud ne tak ho tam zapomeli nasroubovat
http://img10.imageshack.us/i/dsc00125mz.jpg/
http://img10.imageshack.us/i/dsc00125mz.jpg/
Altezza Gita (Lexus IS200 Sportcross)
ex CELICA AT180 "The Widowmaker"
- Idaho
- Věčnej rejpal
- Kontaktovat uživatele:
Jirko Carina E - sedan co jsem mel po tobe male mechanický náhon tacha - asi bude záležet na roku výroby ( také 4AFE )Tygr píše:Ahoj, Carina E ma nahon elektricky nahon na 99%. pri pohledu na prevodovku se shora jsou do ni dane 2 štekry, jeden je na couvačky a druhy je prave tacho.
Tedy, takto to je u 4AFE.
- Tygr
- Věčnej rejpal
Idaho píše:Jirko Carina E - sedan co jsem mel po tobe male mechanický náhon tacha - asi bude záležet na roku výroby ( také 4AFE )Tygr píše:Ahoj, Carina E ma nahon elektricky nahon na 99%. pri pohledu na prevodovku se shora jsou do ni dane 2 štekry, jeden je na couvačky a druhy je prave tacho.
Tedy, takto to je u 4AFE.
Ohoho:D Tak že by?:-) To jedno proento je nekdy hodne nejisté..

Kazdopadne, auticko, kvuli kteremu jsem toto napsal, je 1995 a VIN SB, takze anglicanka, mozna i tim se to lisi, netusim..
Kup si Toyotu a zustanes s ni navzdy a Celica je srdecni zalezitost:o)
-
- Člen Týmu
- Kontaktovat uživatele:
tachometr
Tak pravděpodobně bude problém v tom, že auto je z 93'ho a motor je novější (pravděpodobně z 95')...
Nevíte co s tím někdo? Každopádně děkuju moc za dosavadní zájem... 

Toyota Carina E 1.6EFi 4A-FE 85kw 93' sedan
- Pavo.B.
- Věčnej rejpal