jsem tu nový. Rád bych patřil do Toyota klubu
Toyota Celica T20 1.8
-
redlinecz
- Člen Týmu
- Kontaktovat uživatele:
Toyota Celica T20 1.8
Ahoj,
) Nemám zrovna moc peněz, brigády se mi zatím nepodařilo najít ani jednu. Studuju vysokou, rád bych si pořídil nějakou tu Celicu 6. generace. Nalezl jsem velice zajímavou nabídku. Chtěl bych se vás zeptat na názor, je mi jasné, že takhle od pohledu se nedá moc poznat. Ale všimnul jsem si, že tu pár lidí občas pozná, co to je přesně za Celicu a co s ní bylo dělaný atd. Obracím se sem, na vás, co si tom myslíte, chci se zeptat zkušených. Majiteli jsem dnes psal, v jakém je stavu atd. Tak čekám na odpověď majitele. Děkuju... odkaz
-
redlinecz
- Člen Týmu
- Kontaktovat uživatele:
Tak to závidím, já doufám, že mi to tak nějak všechno vyjde a budu se moct vozit, měl jsem nedávno možnost projet Celicu co je v AAA auto za 65 tisíc, funkčně se zdála úplně v pořádku, jede to krásně, super podvozek, jen bylo vidět, že levý zadní bok a zadní spoiler byl měněný a stejně tak i přední pravý bok. Jinak rozvor byl na obou stranách stejný. Na otázku, jak moc bouraný bylo, mi řekli: " No něco se na tom dělalo jenom kolem nádrže..." Po týhle odpovědi jsem od nich raději opustil areál a celou noc se snažil z hlavy vymazat tu červenou nádheru na bílých kolech
Na kolik to přibliženě vyjde přelakování celýho auta? 
- BaraS
- Řidič
- Kontaktovat uživatele: