Toyota Celica T20 1.8

vše ohledně modelové řady Celica
redlinecz
Člen Týmu
Kontaktovat uživatele:

Toyota Celica T20 1.8

Příspěvek od redlinecz »

Ahoj,
jsem tu nový. Rád bych patřil do Toyota klubu :)) Nemám zrovna moc peněz, brigády se mi zatím nepodařilo najít ani jednu. Studuju vysokou, rád bych si pořídil nějakou tu Celicu 6. generace. Nalezl jsem velice zajímavou nabídku. Chtěl bych se vás zeptat na názor, je mi jasné, že takhle od pohledu se nedá moc poznat. Ale všimnul jsem si, že tu pár lidí občas pozná, co to je přesně za Celicu a co s ní bylo dělaný atd. Obracím se sem, na vás, co si tom myslíte, chci se zeptat zkušených. Majiteli jsem dnes psal, v jakém je stavu atd. Tak čekám na odpověď majitele. Děkuju... odkaz
Kysi
Věčnej rejpal
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Kysi »

No na ty kilometry bych rek ze celkem ujde :-). Ta cena me ale prijde nejak nizko i na jednaosmu, a hadam ze s tim co ma ted najeto asi budes muset delat rozvody (pokud uz nejsou)...
Je z Plzne takze spis nekdo z okoli jestli ho tu nahodou nezna...?
Celica 2.0 GT 97' ST202 [3S-GE] (125kW/170HP)
BaraS
Řidič
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BaraS »

Borce znam :D až na ty zrcatka je jak ta moje pred havarkou ale choval se s k ni slusne jak me psal to vis 2 zluty 1.8 v cesku musej drzet spolu,vim jak se o sestru staral :wink: nevidel sem ji nazivo ale sel bych do ni
redlinecz
Člen Týmu
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od redlinecz »

Díky. To zní dobře :)) No, zatím se mi majitel neozval. Počkám do zítra a zkusím napsat z jiného mailu. Jestli mi to náhodou u majitele neháže rovnou do spamu :) Jinak vypadá opravdu krásně na tu cenu, tak snad se dočkám odpovědí a pak můžu zavítat do světa Toyoty :))
BaraS
Řidič
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od BaraS »

tak můj banán už má čumák hotovej ještě pár věcí a už bude připarená na novej svěží lak pampeliška a.k.a. telecom XD se těšim jak malej až vyjede jako z továrny před 14 lety =) a konečně bude mít sestřičku v kontaktu :wink: