Ahoj jsem tu nováček. Obracím se na tyto stránky, hlavně s dotazem na výše uvedený typ coroly. Jelikož zvažuji koupi, obracím se na vás, zda- li někdo toto auto vlastní popřípadě jeho zkušenosti. Pokud jsem hledal dobře, tak motor s tímto výkonem už toyota nedělá.
Je v tom nějaký černý petr, nebo jen marketingový tah? Jde mi o to jestli tyto motory jsou spolehlivé, popřípadě s čím u tohoto modelu počítat.
Jeho nedostatky apod. Díky
corola 1,8 16v VVTL-i T Sport
- Marty
- Věčnej rejpal
- Kontaktovat uživatele:
Co se týká motoru, do E12 TS se dával 2ZZ-GE, takže netrpí vadou, kterou trpěly 1ZZ-FE z té doby.
Toyota u nás vůbec tyhle modely moc neprodává, např. nikdy se u nás neprodávala Celica, která tyhle motory taky sedlala.
Toyota u nás vůbec tyhle modely moc neprodává, např. nikdy se u nás neprodávala Celica, která tyhle motory taky sedlala.
- m-ira
- Člen Týmu
- Kontaktovat uživatele:
kdo koupí, neprohloupí
samozřejmě při štěstí na zachovalej kousek, což bude v čr asi dosti problém... motory z počátku výroby (2002-03) údajně měly problémy se spotřebou oleje a následně s nedostatečným mazáním, něco jsem dále zaslech o riziku opotřebení vačky, což se má projevit tím, že se při 6200 rpm nezmění zdvih ventilů tak jak má. jinak doporučuju "říšsky" fóra, jmenovitě http://board.toyotas.de/
sám mám ještě spoustu nezodpovězených otázek... rád vyměním zkušenosti
já jsem dlouho váhal jestli do toho vůbec jít a pak dlouho hledal ten konkrétní kus do kterýho jít... nakonec mi padl do oka jeden kousek v Říši.... 3 měsíce, 7000km a zatím spokojenost, musim zaklepat... jen mi to nějaká svíňa stihla odřít klíčema od předního až po zadní blatník
takže budem lakovat..

sám mám ještě spoustu nezodpovězených otázek... rád vyměním zkušenosti