corola 1,8 16v VVTL-i T Sport

vše ohledně modelové řady Corolla
Odpovědět
tom28
Člen Týmu
Kontaktovat uživatele:

corola 1,8 16v VVTL-i T Sport

Příspěvek od tom28 »

Ahoj jsem tu nováček. Obracím se na tyto stránky, hlavně s dotazem na výše uvedený typ coroly. Jelikož zvažuji koupi, obracím se na vás, zda- li někdo toto auto vlastní popřípadě jeho zkušenosti. Pokud jsem hledal dobře, tak motor s tímto výkonem už toyota nedělá.
Je v tom nějaký černý petr, nebo jen marketingový tah? Jde mi o to jestli tyto motory jsou spolehlivé, popřípadě s čím u tohoto modelu počítat.
Jeho nedostatky apod. Díky
RasťoSK
Manager Týmu
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od RasťoSK »

Skús použiť fičúrku "Hledat"... :wink: Všetko tu už o tomto modely a motore popísané bolo a niekoľko krát...
MR-2 W3
Corolla AE92
Celica RA61
Marty
Věčnej rejpal
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Marty »

Co se týká motoru, do E12 TS se dával 2ZZ-GE, takže netrpí vadou, kterou trpěly 1ZZ-FE z té doby.

Toyota u nás vůbec tyhle modely moc neprodává, např. nikdy se u nás neprodávala Celica, která tyhle motory taky sedlala.
Obrázek
'06 Mazda 6 2.0 MZR-CD 105kW
ex '97 Corolla AE111L 4A-FE 81kW
grexos
Člen Týmu
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od grexos »

chmelo z SK sa v nej viezol a bol spokojny je to drak :) ale ako pise rasto hledat hledat hledat :)
corolla E11 1.6 4AFE 81kW,liftback, bila
corolla AE92 GTi 4A-GE 85kW, liftback, bila
ford cortina mk3 line 2 1600 ohc 1974
libor12
Věčnej rejpal
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od libor12 »

192hp 1040kg co k tomu dodat.... :twisted: :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:
...prezidentův poradce... měl z astrofyziky 3-
"Prezidentovi poradci se mýlí,já ne!"
válcová zkušebna 4x4 do 1200hp
m-ira
Člen Týmu
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od m-ira »