Rav 4 Rady
- vlcek_martin
- Člen Týmu
- Příspěvky: 16
- Registrován: pon 11.01.2010, 14:48
- Bydliště: Plzeň
Zdravím, co se týče servisních úkonů, rozvody každých 105.000km cena v autorizovanym servisu tehdá 2 roky zpátky mě vyšla na 10.500,-Kč.
kontrolujte diferenciály a dodržujte výměnné intervaly
co se týče dvouhmotovýho setrvačníku, tak ten se mi přetrhl po 182.000km a jelikož byla záruka již dávno víte kde, tak mě to stálo 45.000,-Kč ale nechával jsem to dělat v servisu, o kterém jsem později zjistil, že již není autorizovaný, dnes již se naštěstí do mých milovaných Toyotek nesere, prodává auta s pičou ve znaku..ty se víc zkazit nedají, páč se na nich ve výrobě vyřádili již jiní..
spojka komplet originál sada stála cca 16.500,-Kč i s prací
brzdy se vyplatí vyměnit za jiné, ale pokud nejezdíte příliš sportovně, tak mohou zůstat i sériové a vydrželi mi sportovnějším sylem jízdy okolo 40.000km, zadní 85.000km (tímto myslím sady destiček)
jinak můžu vřele doporučit obutí, na disku 7x16" jsem měl 235/60/16 Matador MP81 a vydržely mi 85.000km
Akumulátor byl původní a možná ještě slouží dál novému majiteli RAVky, jinak si osobně myslím, že generace do r 2006 byla povedenější než od 2006
Jo a nádrž má objem okolo 57l, nejvíc jsem natankoval 55,2l
spotřeba se držela mezi 5(cesta na doolenou a zpět)-8,5 (Brno-Praha průměrná rychlost 180km/h)
kontrolujte diferenciály a dodržujte výměnné intervaly
co se týče dvouhmotovýho setrvačníku, tak ten se mi přetrhl po 182.000km a jelikož byla záruka již dávno víte kde, tak mě to stálo 45.000,-Kč ale nechával jsem to dělat v servisu, o kterém jsem později zjistil, že již není autorizovaný, dnes již se naštěstí do mých milovaných Toyotek nesere, prodává auta s pičou ve znaku..ty se víc zkazit nedají, páč se na nich ve výrobě vyřádili již jiní..
spojka komplet originál sada stála cca 16.500,-Kč i s prací
brzdy se vyplatí vyměnit za jiné, ale pokud nejezdíte příliš sportovně, tak mohou zůstat i sériové a vydrželi mi sportovnějším sylem jízdy okolo 40.000km, zadní 85.000km (tímto myslím sady destiček)
jinak můžu vřele doporučit obutí, na disku 7x16" jsem měl 235/60/16 Matador MP81 a vydržely mi 85.000km
Akumulátor byl původní a možná ještě slouží dál novému majiteli RAVky, jinak si osobně myslím, že generace do r 2006 byla povedenější než od 2006
Jo a nádrž má objem okolo 57l, nejvíc jsem natankoval 55,2l
spotřeba se držela mezi 5(cesta na doolenou a zpět)-8,5 (Brno-Praha průměrná rychlost 180km/h)
Toyota RAV4 2,2 D-4D 100kW r.v. 2008
Toyota Corolla E12 1.8 VVTL-i TS 141kW r.v. 2002
Toyota Yaris P1 2NZ-FE (Rally Car) new build 2013
měl jsem RAV4 2,0 D-4D 85 kW r.v. 2003
Toyota Corolla E12 1.8 VVTL-i TS 141kW r.v. 2002
Toyota Yaris P1 2NZ-FE (Rally Car) new build 2013
měl jsem RAV4 2,0 D-4D 85 kW r.v. 2003
Rav 4 D4D
Zdravím Vás, prosím o radu. Chci koupit Ravku rok 03 D4D a potřeboval bych poradit na co si dát pozor při koupi. Jak jako laik poznám že ten dvouhm. setrvačník(snad je to správně) odchází? nerad bych za půl roku řešil nákladnou opravu.
Díky za každou informaci.
Díky za každou informaci.
Zdravim. Ak mas nabehane okolo 100 000 km a spojka Ti na volnobeh citelne chveje, tak pomaly odchadza. Mne to robi tiez, mam okolo 100 000km a v servise mi povedali ze to moze vydrzat 1000km alebo 30 000km nikto nevie. Oprava, hlavne cela suprava je dost draha, ja ju nastastie mam pripravenu, ale stale to slape rovnako takze kym nejdem na nejaku dlhu cestu tak to zatial neriesim, pred dovolenkou v lete to dam vymenit. Inak auticko zatial slape ako svajciarske hodinky.
- vlcek_martin
- Člen Týmu
- Příspěvky: 16
- Registrován: pon 11.01.2010, 14:48
- Bydliště: Plzeň
Re: Rav 4 D4D
No co se týče podvozku, ideální zkouška je na trošku rozbitější polní cestě, pokud se bude ozývat v malé rychlosti takové tupé bouchání, tak by měl být na vině přední stabilizátor, pak bych to vzal na kluzký povrch (nejlépe vlhká louka) a zkusil bych ostrý rozjezd, pokud se ozve menší ranka při rozjezdu, tak by to nemuselo nic znamenat, radši bych ale dal auto na zdviž a nechal tam neutrál a ručně bych zkusil otáčet koly, měli by se točit všechny podobnou rychlostí a neměly by mít vůle na kolech ani v diferenciálech, tedy platilo to o mé RAVce, která měla najeto přes 200tis km, co se týče motoru (diesel) tak pokud byly poctivě měněny rozvody a olej, a nebyly stáčené kilometry, problém může být jedině turbo, mě fungovalo, nejlépe vyzkoušet kopce bez zatáček zařadit 4. rychlostní stupeň a od 1500 ot/min by měl motor začít citelněji zatahovat a kolem 2600-2800 ot/min přijde změna zvuku od turba (víc hučí) a ještě zesílí zátah, motor by se měl vytáčet ochotně do 4000-4500 ot/min, pak přestává táhnout a je třeba řadit... převodovka by měla při rychlém přeřazování třošku kovově cvaknout a rychlosti by tam měli jít hladce. Radši si sebou vzít někoho kdo autům rozumí a nechat ho pátrat po špatnostech vozu a nechat ho také projet, přeci jen, někdo s ravkou jezdí jen po silnicích a někdo ji může trápit v terénu, osobně vyzkoušeno tankodrom v Dobřanech, že ravka zvládne vše na co jsem si troufnul.. jen občas v terénu zasmrdí spojka, protože nemá redukci.atomig píše:Zdravím Vás, prosím o radu. Chci koupit Ravku rok 03 D4D a potřeboval bych poradit na co si dát pozor při koupi. Jak jako laik poznám že ten dvouhm. setrvačník(snad je to správně) odchází? nerad bych za půl roku řešil nákladnou opravu.
Díky za každou informaci.
Toyota RAV4 2,2 D-4D 100kW r.v. 2008
Toyota Corolla E12 1.8 VVTL-i TS 141kW r.v. 2002
Toyota Yaris P1 2NZ-FE (Rally Car) new build 2013
měl jsem RAV4 2,0 D-4D 85 kW r.v. 2003
Toyota Corolla E12 1.8 VVTL-i TS 141kW r.v. 2002
Toyota Yaris P1 2NZ-FE (Rally Car) new build 2013
měl jsem RAV4 2,0 D-4D 85 kW r.v. 2003
- vlcek_martin
- Člen Týmu
- Příspěvky: 16
- Registrován: pon 11.01.2010, 14:48
- Bydliště: Plzeň
nu tak pokud je po prvním majiteli, tak smekám, to se asi sháněla špatně, auta po prvních majitelích mám nejradši a nejlepší je, když si s tím člověkem můžete přímo promluvit, tak ať slouží
Toyota RAV4 2,2 D-4D 100kW r.v. 2008
Toyota Corolla E12 1.8 VVTL-i TS 141kW r.v. 2002
Toyota Yaris P1 2NZ-FE (Rally Car) new build 2013
měl jsem RAV4 2,0 D-4D 85 kW r.v. 2003
Toyota Corolla E12 1.8 VVTL-i TS 141kW r.v. 2002
Toyota Yaris P1 2NZ-FE (Rally Car) new build 2013
měl jsem RAV4 2,0 D-4D 85 kW r.v. 2003
Měl jsem z toho docela strach když jsem RAVku sháněl, to co se prodává v bazarech se mi vůbec nezamlouvalo, prostě děs. Ale naštěstí jsem objevil tuto, je to koupeno přez inzerát od soukromé osoby, žádný bazar. Má najeto 102000, servisováno v Toyotě. Jezdila s tím paní, asi vozila děti do školky. Servisní kniha, a ještě na nových zimních gumách, plus zánovní gumy na hezkých alu.
Jsem spokojen, a doufám že se mnou alespon další 100 tis. udělá bez vážných závad.
Jsem spokojen, a doufám že se mnou alespon další 100 tis. udělá bez vážných závad.
vlcek_martin píše:Zdravím, co se týče servisních úkonů, rozvody každých 105.000km cena v autorizovanym servisu tehdá 2 roky zpátky mě vyšla na 10.500,-Kč.
kontrolujte diferenciály a dodržujte výměnné intervaly
co se týče dvouhmotovýho setrvačníku, tak ten se mi přetrhl po 182.000km a jelikož byla záruka již dávno víte kde, tak mě to stálo 45.000,-Kč ale nechával jsem to dělat v servisu, o kterém jsem později zjistil, že již není autorizovaný, dnes již se naštěstí do mých milovaných Toyotek nesere, prodává auta s pičou ve znaku..ty se víc zkazit nedají, páč se na nich ve výrobě vyřádili již jiní..
spojka komplet originál sada stála cca 16.500,-Kč i s prací
brzdy se vyplatí vyměnit za jiné, ale pokud nejezdíte příliš sportovně, tak mohou zůstat i sériové a vydrželi mi sportovnějším sylem jízdy okolo 40.000km, zadní 85.000km (tímto myslím sady destiček)
jinak můžu vřele doporučit obutí, na disku 7x16" jsem měl 235/60/16 Matador MP81 a vydržely mi 85.000km
Akumulátor byl původní a možná ještě slouží dál novému majiteli RAVky, jinak si osobně myslím, že generace do r 2006 byla povedenější než od 2006
Jo a nádrž má objem okolo 57l, nejvíc jsem natankoval 55,2l
spotřeba se držela mezi 5(cesta na doolenou a zpět)-8,5 (Brno-Praha průměrná rychlost 180km/h)
měl bych dotaz co ty Matadory MP81 přes zimu