vejfuk na paseo

vše o tuningu na vozech Toyota
Odpovědět
losdelfinos
Člen Týmu
Příspěvky: 10
Registrován: pon 24.07.2006, 18:41
Bydliště: Plzeň
Kontaktovat uživatele:

vejfuk na paseo

Příspěvek od losdelfinos »

Zdravim!
jsem naprostej laik a potrebuju poradit jakej si koupit vejfuk.
Vejfukem myslim jenom ten posledni dil.
Hledal jsem poruznu na netu ruzny info a vesmes se vsude lidi akorat dohadujou. Jednoduse: chtel by jsem aby auto melo razantnejsi zvuk. Desim se ale toho, ze si neco koupim a bude to znit jako takovy ty stary kadety a golfy s tema rourama od kamen. Me by se libil takovej ten chraplavej. Na zpusob tohohle - >

Kód: Vybrat vše

http://youtube.com/watch?v=72n7SKDdXJc&feature=related
.
[/code] Potom jsem se tak poruznu docetl nazory, ze pokud vejfuk nevymenim celej (jako od motoru az na konec), zvuk se nezmeni (nejaky ford forum nebo kde), pak hodne resili narust vykonu (kdyz neklesne, tak je mi to jedno), potom spotreba (kdyz nestoupne - opet mi netrapi). investovat by jsem chtel tak do 4000,--
No a nakonec posledni zamysleni -> auto ma vejfuk ze serie a zvuk ma celkem hezkej (kdyz pustim plyn tak si pri padani otacek i tak pobubla), tak jestli to neni cely zbytecny. Tim myslim, aby investice byla znatelna.

nemam v tomhle vubec zadne zkusenosti, tak si rad necham poradit, jestli mate nekdo zkusenost, popr. jakej -> znacku, typ atd...

Diky moc za reply.
Celica 7 ;)
Uživatelský avatar
fildis
Věčnej rejpal
Příspěvky: 1525
Registrován: čtv 25.10.2007, 15:11
Bydliště: Praha

Příspěvek od fildis »