E 11 1,6 4A-FE zvýšení výkonu,autokros

vše ohledně modelové řady Corolla
A.N.
Člen Týmu

E 11 1,6 4A-FE zvýšení výkonu,autokros

Příspěvek od A.N. »

Zdravím všechny na foru.
Pár slov o mě a autě.Živím se střechama a ačkoliv jsem vyučený automechanik.Auta všeobecně jsou mým největším koníčkem.Dostal jsem se k amatérskému autokrosu.Po pár závodech s Corsou která zemřela na uvařenej motor jsem se dostal k sedanu Corolla E11 po lehkém ťukanci na předek.Po nezbytném vyrámování(docela se o sebe bojím :-)) jsem přemístil chadič za zadní sedačky.Přes rok se s ní vozím a docela to funguje,ale koní není nikdy dost.Proto mám otázku na místní odborníky,jak jednoduše a levně nahnat pár koní na tomhle motoru.Zatím jsem se tím moc nezabýval.Po nějakých pokusech s délkou výfuku,počtem tlumičů a délkou sání jsem zakotvil na origo filtrboxu bez dalšího vedení a výfuku bez tlumiče končícího v místech zadní pravé sedačky dvěma oblouky,jinak jsem ho vždycky urazil.
Mám pár myšlenek,ale rád bych to probral s někým,kdo má zkušenosti s Toyotama.
1 snížení hlavy, o kolik?
2 úprava sání(vyhlazení přechodů,zvětšení průměrů)
3 vačky ( ty asi neseženu)
4 sání hřib?
5 svody výfuku ( ty taky asi neseženu :-)
6 převodovka 6 kvalt nebo z 1,3 ?
7 podvozek ,zatím origo pružiny,dozadu jsem kupoval nový tlumiče,vpředu zatím co tam byli
Jinak budu rád za každý podnět.Díky Aleš
http://ales156.rajce.idnes.cz/Sedlcany_12.4.2014
libor12
Věčnej rejpal
Kontaktovat uživatele:

Re: E 11 1,6 4A-FE zvýšení výkonu,autokros

Příspěvek od libor12 »

A.N. píše:.Proto mám otázku na místní odborníky,jak jednoduše a levně nahnat pár koní na tomhle motoru.
bohužel jednoduché ani levné to není.
...prezidentův poradce... měl z astrofyziky 3-
"Prezidentovi poradci se mýlí,já ne!"
válcová zkušebna 4x4 do 1200hp
A.N.
Člen Týmu

Příspěvek od A.N. »

Tak budu muset jít tou složitější a dražší cestou. :wink:
Nějaké konkrétní návrhy?
Šla by k tomu motoru převodovka z 1,3? nebo ten šestikvalt,co je v inzerci?