Přední tlumiče a jejich uložení

vše ohledně modelové řady Previa
Odpovědět
CaptaiNHangoveR
Člen Týmu
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 30.06.2011, 16:58

Přední tlumiče a jejich uložení

Příspěvek od CaptaiNHangoveR »

Ahoj, nevíte někdo, kde sehnat přední tlumiče, jejich uložení a vzduchový filtr (2.4i, 1994)? Obvyklí dodavatelé (Auto Kelly, Elite Auto atd.) je nemají... Ještě bych se chtěl zeptat, jestli byste někdo poradil dobré vrakoviště a případně servis v Praze. Jsem čerstvý majitel a mechanik, u kterého jsem zatím vždy spravoval všechna svoje auta, po výměně oleje řekl, že tohle auto už spravovat nechce, ať si koupím něco normálního:) Díky..
Uživatelský avatar
Pavo.B.
Věčnej rejpal
Příspěvky: 5161
Registrován: úte 30.05.2006, 15:36
Bydliště: Veselí nad Lužnicí / Praha

Příspěvek od Pavo.B. »

zkus, www.haspa.cz , tam je katalog normalni, tam jsem predbezne videl nejake dily od sachs , a potom "rozsireni pro asijske vozy" a tam maji taky neco, popr. www.automatejcek.cz , tam jsem se nedival ,ale chce to pote jeset overit nejlepe podle cisla dilu a VIN cisla

nebo jim primo napis presny typ vozidla, VIN a uvidis co ti najdou za dily, tady se ti muze podivat jeste uzivatel Idaho
Altezza Gita (Lexus IS200 Sportcross)
ex CELICA AT180 "The Widowmaker"
Uživatelský avatar
Idaho
Věčnej rejpal
Příspěvky: 4223
Registrován: stř 21.09.2005, 13:50
Bydliště: Rožmitál pod Třemšínem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Idaho »

Máš Sz...
CaptaiNHangoveR
Člen Týmu
Příspěvky: 4
Registrován: čtv 30.06.2011, 16:58

Příspěvek od CaptaiNHangoveR »

Díky za odpovědi..
Prevít
Člen Týmu
Příspěvky: 41
Registrován: čtv 15.09.2011, 13:19

přední tlumiče

Příspěvek od Prevít »

Nevíte kudy se dostanu na ty přední tlumiče nahoře abych je mohl vyndat z auta? :?: Na ten pravý se dostanu skrze kastlík ale co ten druhý???
Uživatelský avatar
Martas99
Člen Týmu
Příspěvky: 50
Registrován: pon 08.08.2011, 20:33
Bydliště: praha

Příspěvek od Martas99 »