T23 oprava kliky
T23 oprava kliky
Prosím o radu či zkušenosti při opravě klikového hřídele Celica TS. Motor začal klepat, tak jsem hned shodil vanu a zjistil vůli na 4. ojničním ložisku. Po rozebrání byly šály úplně rozklepané do šířky. Klika se mi nezdála poškozená. Tak jsem objednal v T. nové, namontoval a po ujetí cca 50 km se vše opakovalo. Tak znovu rozebrat a pozval jsem technika, který prohlásil, že klika je natolik poškozená, ža musí na opravu. Závada zřejmě byla způsobená předchozím majitelem, který nejspíš prorazil vanu a jel nějakou dobu bez oleje. Vana byla těsněná jiným tmelem, než ostatní díly motoru. Prosím tedy o rady, na co si dát pozor při demontáži motoru a jestli někdo má tip, kde se renovují kliky. Na internetu je sice dost firem, ale preferuji osobní zkušenost a doporučení. Doufám, že stihnu sraz.
Ach jo ty 7G jsou neštěstí když je někdo načne a pak prodá a pak novej majitel začíná dělat to co mělo již dávno udělané.Zkus kontakt www.vybrusy.cz doporučil mi je Libor a budou mi tam dělat výbrusy atd.na mé TA22.Hodně zdaru.Doky
Nějaké ty auta doma jsou.
- libor12
- Věčnej rejpal
- Kontaktovat uživatele:
Je tady jeden motor 7g v pořádku? Jak píše Jura. Ale na tvůj motor by mohli být k objednání vybrusove pisty a šálky. Nemá smysl brousit kliku a vrch nechat. Předběžné počítej s cenou kolem 50-70000kč. Jinak měnit jeden šálek je holý nesmysl. Je to asi takové jako kdyby jsi na brzdach vyměnil jednu desku. Pokud je šálek vyklepany do stran je s největší pravděpodobností hnuta celá klika a pak počítej s investici cca 100k
...prezidentův poradce... měl z astrofyziky 3-
"Prezidentovi poradci se mýlí,já ne!"
válcová zkušebna 4x4 do 1200hp