Sportovní vzduchový filtr
Sportovní vzduchový filtr
Zdravím, přemýšlím o namontování vzduchového filtru do 1.6 VVT-I Dual, i trubicí na lepší sání, jestli s tím máte nějaké zkušenosti dejte vědět prosím. v tomhle jsem spíše amatér.Slyšel jsem že se kupují ke vzduchovým filtrům i takové malé lopatková asi turbínka která se nakroutí na začátek toho filtru a to kvůli tomu že při nasáváni vzduch tam vzníká slabý tlak a ta lopatková jakoby turbínká nezpomalí ale zrychlí roztočení a nasátí a zabrání v některé částí údajnému zeslábnůtí tlaku vzduchu. Prý to dokáže bez problému přidat motoru minimálně 4 Kw a zvýši kroutíci moment i o 10 Nm a dokonce to na spotřebě poznáš maximálně o 1 desetinku spotřeby bez ztráty životnosti motoru ( ale to nevím co je na tom pravdy jestli jo tak by mě zajimálo jak to tám vhodně dát ) 

- Tequilla
- Věčnej rejpal
- Kontaktovat uživatele:
Na nejakou turbinku se naprosto vys*r a vzduchovej filtr tam dej jen takovej, co bude dobre odstineny, aby nenasaval teply zvuch od motoru. Jinak to nema ani smysl.
Toyota Yaris 1.0, 1. gen. alias Pracant...prodáno do Jižních Čech, RIP 
Toyota MR2 Mark III alias Mrcha
Toyota FJ Cruiser alias Můj sen
http://mr2.tequilla.cz
Peugeot 307 SW alias Pracovní realita ze žabožroutova

Toyota MR2 Mark III alias Mrcha
Toyota FJ Cruiser alias Můj sen

http://mr2.tequilla.cz
Peugeot 307 SW alias Pracovní realita ze žabožroutova
- Luke_Luke
- Věčnej rejpal
To odstineni musis udelat poradne, jak Ti radi kolega...
Ale povim Ti zkusenost z praxe...pokud zlepsis sani, musis zlepsit i vyfuk...jinak poznas na vykonu velke kulove...takze pokud namontujes do Aurisu vyfuk primo na vykon 124 koni a objem 1,6, pak poradnym sanim, neco poznas...jinak nikoliv...a priznejme si, ze 4kw tezko, prida to tak 3kone a to na motoru se 126kobylama nepoznas...jen na zvuku to poznas...
Vim o cem mluvim, laboroval jsem s timhle na druhem aute...